مدیریت آموزشگاهی - شهرستان فردوس

پایگاهی برای دوره های مدیریت آموزشگاهی شهرستان فردوس

مدیریت آموزشگاهی - شهرستان فردوس

پایگاهی برای دوره های مدیریت آموزشگاهی شهرستان فردوس

مدیریت آموزشگاهی - شهرستان فردوس

مکان : دبیرستان نمونه توحید
(شهرک ولیعصر)

زمان : شنبه، دوشنبه، چهارشنبه
ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹

شروع : دوشنــبه ۱۷ آذر ۹۳
پایـــان : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳

جلسه بعدی : برنامه جلسات را از در سمت راست مشاهده فرمایید؛

  • ۱
  • ۰

سلام

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، دو جلسه بعدی یعنی روز شنبه ۱۳ دی ماه به موضوعات «اقتدار در مدیریت» و «رویکردهای اجرایی مقررات انضباطی دانش آموزان» اختصاص یافته است که توسط مدرس گرانقدر آقای سیدمحمد متولی مطرح خواهد شد.

مبحث اقتدار در مدیریت با نگاهی به کتاب «مدیریت و رهبری آموزشی» تدوین شده و در مبحث دوم راهکارهای اجرای موضوع فصل ششم آیین نامه اجرایی مدارس بررسی خواهد شد.


سید محمد متولی


اقتدار در مدیریت آموزشی؛ سید محمد متولی (فایل پی دی اف) [حجم: 346 کیلوبایت]

نظرات (۴)

سلام کلاسهای مشاوران همش آرمانی است  در حدحرف مطلق. اگه مشاوران راست میگن با دایر شدن مدارس مختلف که مث موسسات بانکی میرویندمقابله کنند تا دانش آموزان از هم نیفتند و ضعیف و قوی در کنار هم درس بخوانند بنظر من فقط دو مدرسه دولتی و غیردولتی باید باشن نه شاهد-شاهدخاص-فرزانگان - نمونه - سما و..آقایان می خواهتد بنام خودشان شاهکاری بیادگار بگذارن لا افتتاح این مدارس موافقت میکنن-واقعا در حق همه ظلم می کنن.
سلام
همکار محترم در متن پیامتان نوشته بودید مدارس باید دولتی وغیر دولتی باشد وبعد اسم سما را برده اید همکار خوبم محض اطلاع سما غیر دولتی است آموزش وپرورش به سمت خصوصی سازی می رود ولی چرا بعضی از عزیزان روی مدارس حساس هستند را خدا میداند .
اگر فرض را بر این بگیریم که از هر پایه یکی در سما ودو کلاس در شاهد خاص هست آیا شهر ما هین اندازه شاگرد خوب دارد؟ آیا به تعدادهمین معلمین شاهد خاص معلم خوب دارد ؟ شاید ما عادت کردیم یا خودمان را توجیه کنیم ویا کم کاریهایمان را تقصیر دیگران بیندازیم  فکر ووقت با ارزش خودتان را با این صحبتهای بیهوده هدر نده .
اگر بتوانیم کلاس های درسمان طوری باشد که همه شاگردان در یک سطح باشند کسی ضرر نمیکند تمام نگرانی شما فقط قبولی نمونه وتیز هوشان هست همیشه سعی کنید طوری کار کنید که وجدانتان راضی باشد به دیگران کاری نداشته باشید.   ببخشید در کارتان دخالت کردم موفق باشید
همکار محترم من خودم فرزندی در تیزهوشان وتمونه داشتم دیدم که جز تلاش خود بچه ،دبیران ومدارس فقط آوازه اند اینا صحبت بیهوده نیست اینا حرفایی است که فکر کردن به آن به ضرر بعضیا و به ضرر مدیران اداره است .لطفا با مدارس مختلف تنبل بودن را به بچه هامان تلقین نکنید.بگذارین همه در کنار هم درس بخوانند.
من هم موافقم با حرف شما ... چه معنی دارد تبعیض و دوگانگی ایجاد کردن بین دلبندان ما... مگه دکتر اشراقی ها و جناب دکتر یاحقی تیزهوشان بوده اند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی